بهترین دوره آموزش سئو

ساخت وبلاگ

مولف نوشته ی علمی تیتر می‌نماید که تغییرات مرتبط با بهبود سیستم‌های آنالیز «محتوا» میباشد. در واقع چیز دیگری در آپ تو دیت هسته مهم گوگل آیتم پژوهش قرار نگرفته میباشد. این تغییرات ممکن میباشد سبب ساز گردد صفحاتی که در قبلی کمتر محرک می‌گرفتند، عالی فعالیت نمایند.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

آکادمی رایا پارس

یک نمونه می تواند به ادراک عالی آپ دیت تازه یاری دهد. فرض نمایید لیستی از ۱۰۰ فیلم رفیعتر سال ۲۰۱۵ تنظیم کرده‌اید. یک سری سال آنگاه در سال ۲۰۱۹ این لیست را آپ دیت میکنید. طبیعتا تغییراتی تولید خواهد شد. بعضا از فیلم‌های تازه و فوق العاده که پیش از اینً در‌این لیست جا نمی‌گرفتند، در حال حاضر کاندیدای ورود بدین فهرست می‌باشند. و با تحلیل تازه فیلم‌هایی که لایق منزلت بالاتری می باشند، درین لیست جا میگیرند.

 

روی محتوا تمرکز نمائید
سفارش گوگل برای بهینه سازی خوب این میباشد که بر ساخت محتوای کیفیت عالی تمرکز فرمائید. این گزینه به عبارتی چیزی میباشد که الگوریتم‌های گوگل به آن محرک می دهند. در پیشین گوگل سفارش‌هایی را برای محاسبه محتوای باکیفیت سفارش داده میباشد که درین نوشته ی علمی با گروه جدیدی از سؤالات آن را کامل شدن می‌نماید و سفارش می دهد در حین ساخت و ساز محتوا این سؤالات را از خودتان بپرسید:

سؤالات کیفی محتوا
آیا محتوا، داده ها، گزارشات، بازرسی و آنالیز اوریجینال ارائه میدهد؟
آیا محتوا، توضیح شایان توجه، جامع و جامعی را ارائه می دهد؟
آیا محتوا، آنالیز صحیح یا این که داده ها جالبی را ارائه می دهد که اشکار وجود ندارد؟
در شرایطی‌که در محتوایی که از منابع دیگر مستعمل میباشد، آیا از نسخه برداری و ویرایش پرهیز کرده و در قبال، مالیات بر ارزش افزوده و ابتکارانه ای را ارائه میدهد؟
آیا تیتر یا این که تایتل ورقه، توصیفی از خلاصه محتوا را ارائه میدهد؟
آیا تیتر یا این که تایتل ورقه، مبالغ کردن یا این که زیر تأثیر قرار دادن غیر طبیعی جلوگیری نموده است؟
آیا این برگه‌ای میباشد که می خواهید بوکمارک نمائید، با دوستانتان به اشتراک گذارده‌اید یا این که آن را به کسی سفارش میکنید؟
آیا توقع دارید که‌این محتوا بوسیله یک روزنامه چاپی، دانشنامه یا این که کتاب ارجاع داده خواهد شد؟
سؤالات تخصصی
آیا محتوا، داده ها را به روشی ارائه می دهد که قابل اتکا میباشد، از قبیل دارا بودن منابع مشخص و معلوم، مدارک کارشناسی گردیده، یا این که برگرفته از تالیف کننده یا این که سایتی که آن را منتشر می‌نماید که از روش لینک و پیوند دهی به برگه مولف یا این که وبسایت منبع قابل تشخیص میباشد؟
آیا محتوای ساخت گردیده از سایتی میباشد که می‌اقتدار آن را تحت عنوان مرجع آشنایی؟
آیا این محتوا بوسیله یک دارای تخصص یا این که علاقمند که آشنایی کافی به مسئله داراست کتابت گردیده‌است؟
آیا محتوا عاری از خطاهای حقیقی و واقعی میباشد؟
آیا شما حس میکنید که می توانید به‌این محتوا در مورد با پول یا این که معاش‌تان پشت گرمی فرمایید؟

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو , دوره آموزش سئو, آکادمی رایا پارس, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 59 تاريخ : سه شنبه 8 آذر 1401 ساعت: 16:50

قبل از استارت تحقیق اینترنت‌وب سایت از نگاه بهینه سازی تکنیکال بایستی برخی از نکات اصولی را در لحاظ داشته باشید. قبل از توضیح درباره جزئیات با صرفه‌سازی در هر قسمت از بهینه سازی فنی، این نکات اصولی اول را مرور میکنیم.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

آکادمی رایا پارس

پژوهش دامنه متبوع
«دامنه یا این که دامین» (Domain) در واقع به عبارتی URL اینترنت‌وبسایت میباشد که یوزرها چهت نیل به شما آن را در مرورگر خویش تایپ می‌نمایند. دامنه نشانه می دهد که یوزرها چطور می توانند یک اینترنت‌وب سایت را از روش کاوش پیدا نمایند و روشی اثبات برای شناسایی اینترنت‌وبسایت به حساب میآید.

هنگامی که «دامنه ترجیحی» (Preferred Domain) خویش را گزینش می‌نماید، به موتور کاوش میگویید که می خواهید ورژن یار و همدم با www یا این که فارغ از www را اکران بدهید. این تعیین سبب می‌گردد که موتورهای کاوش، ورژن انتخابی شمارا در حق تقدم قرار بدهند و مجموع یوزرها را به آن URL هدایت نمایند. در غیر این شکل، موتورهای کاوش با این دو ورژن از اینترنت‌تارنما مانند دو اینترنت‌وبسایت مستقل عکس العمل می‌نمایند و مشکلاتی در بهینه سازی پدیدار می گردد.

پیش‌خیس، گوگل از شما می‌خواست که ورژن متبوع خویش را تعیین فرمائید، البته اینک خویش گوگل یک ورژن را برای شما تعیین می‌نماید. با این اکنون در صورتی‌که ورژن دیگری از دامنه را تحت عنوان دامنه مهم خویش ترجیح می‌دهید، میتوانید آن را با استعمال از «تگ‌های کنونیکال» (Canonical Tags) تعیین فرمائید. در قسمت‌های بعدی درباره این تگ‌ها توضیحات بیشتری میخوانید. در هر شکل، وقتی که ورژن ترجیحی دامنه تعیین شد، مطمئن گردید که مجموع لینک و پیوند‌ها مثلا پیوند‌های یار و همدم با www، فارغ از www و پیوند‌های index.html به ورژن مدنظر ریدایرکت میگردند.

پیاده‌سازی SSL
به عبارتی‌طور که گفتیم، پیاده‌سازی ‌SSL عنایت بسیار متعددی دارااست. «لایه اتصال امن» (Secure Sockets Layer | SSL) لایه‌ای برای مراقبت میان اینترنت سرور (اپ مسئول اعمال درخواست‌های آنلاین) و مرورگر ساخت و ساز می‌نماید و اینترنت‌وبسایت شمارا امن می‌سازد. با پیاده‌سازی SSL هنگامی که مخاطب، اطلاعاتی مانند داده ها اکانت یا این که تماس خویش را برای اینترنت‌وب سایت شما می‌فرستد، احتمال هک شدن و فاش شدن این داده ها بسیار کاهش مییابد.

سند SSL در اولِ دامنه به صورت https به مکان http در نوار URL اکران داده می‌گردد.


موتورهای کاوش، اینترنت‌وب سایت‌های امن را در حق تقدم مرتبه‌بندی قرار می دهند. مثلا گوگل در سال ۲۰۱۴ اذعان کرد که مدرک SSL را تحت عنوان یک کدام از معیارهای مرتبه‌بندی در لحاظ میگیرد. به همین عامل، عالی میباشد ورژن دارنده سند SSL اینترنت‌وبسایت خویش را تحت عنوان ورژن ترجیحی گزینش فرمائید.

بعد از طراحی SSL، می بایست آحاد صفحه های سوای SSL را از پروتکل http به https تغییر‌و تحول بدهید. این شغل مجال‌بر میباشد البته در غایت میتوانید سود آن را در سکو صفحه های خویش در موتورهای کاوش ملاحظه کنید. برای اعمال این فعالیت می بایست فرایند ذیل را جاری ساختن بدهید.

تک تک صفحه ها با پروتکل http را به https ریدایرکت نمائید.
تگ‌های کنونیکال و hreflang را بر این محور به‌روزرسانی نمائید.
مجموع URLهای وبسایت‌مپ (در نشانی yourwebsite.com/sitemap.xml) و robots.txt (در نشانی yourwebsite.com/robots.txt) را به‌روزرسانی فرمایید.
یک «Instance» تازه در «گوگل سرچ کنسول» (Google Search Console) و «بینگ اینترنت‌مستر تولز» (Bing Webmaster Tools) برای اینترنت‌وب سایت تازه ساخت‌و‌ساز نمایید و آن را به اعتنا پژوهش نمائید تا مطمئن گردید که تک تک ترافیک به خیر به ورژن تازه منتقل میگردد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو , دوره آموزش سئو, آکادمی رایا پارس, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 61 تاريخ : دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت: 12:11

به دنبال به نظارت موردی اصلی‌ترین نیازمندی‌های seo خوا‌هیم پرداخت و به گستردن در باب هر یک از آنان توضیح خوا هیم بخشید. با ما یاور باشید.

۱- امکان خزیدن (Crawlability): قابلیت و امکان چشم شدن صفحه های به وسیله گوگل
همان گونه که در اولِ نوشته‌ی علمی اشاره شد ربات گوگل دائماً در فضای اینترنت کاوش می‌نماید، در صفحه های نو و بروز گردیده می چرخد و اخلاق و رفتار یوزرها را مشابه‌سازی می‌نماید. این ربات در واقع یک نرم‌افزار دارای شهرت به اسم خزنده اینترنت (Web Crawler) میباشد. خزنده اینترنت پیوند‌های جانور در صفحه های متفاوت در وب را دنبال می‌نماید، روشی که تحت عنوان خزیدن یا این که Crawling شناخته می گردد.در غایت ربات خزنده هر آنچه را پیدا می‌نماید به سرورهای گوگل گزارش می دهد.

آموزش سئو

دوره آموزش سئو

آکادمی رایا پارس

به همین عامل، باور نتیجه ها کردن از اینکه صفحه ها شما قابل خزیدن و چشم شدن بوسیله ربات گوگل می‌باشند اصلی میباشد. همینطور معماری وب سایت شما می بایست با استعمال موءثر از لینک و پیوند‌های داخلی، پیمایش در همگی صفحه ها وب سایت را برای این ربات تسهیل نماید. مراد از لینک و پیوند داخلی، لینکی میباشد که شما در یک شیت از سایتتان قرار می‌دهید و از آن به یک شیت دیگر در سایت خویش ارجاع می‌دهید. در زمینه‌ی پیوند‌های داخلی پیرو کامل کلام خوا هیم کرد.

ابزارهای مختلفی وجود دارااست که می توانند در تحقیق قابلیت و امکان خزش سایت به شما یاری نمایند نظیر ابزار ScreamingFrog. یک راه و روش معمولی دیگر برای اینکه متوجه گردید وبسایت شما بوسیله گوگل چشم گردیده است یا این که نه و کدام صفحه های در فهرست گوگل وجود دارا‌هستند وارد کردن عبارت “site:yourdomain.com” در جستجوی گوگل میباشد.


طریق مشاهده صفحه ها ایندکس گردیده تارنما بوسیله امر (Site:)
قابل ذکر میباشد به کارگیری از فرمان (:site) طریق دقیقی وجود ندارد و برای رسیدگی ظریف‌خیس صفحه ها ایندکس گردیده بوسیله گوگل می توانید به بخش Index Coverage در گوگل سرچ کنسول مراجعه نمایید. در صورتی‌که که هنوز برای گوگل سرچ کنسول نام نویسی نکرده اید اینکار را زودتر ایفا دهید. به امداد این ابزار شما میتوانید تعداد صفحه ها ایندکس گردیده، پیوند‌های ورودی به وب سایت و سعی وب سایت برای کلیدواژه‌های گوناگون را نظارت بفرمایید.


روش رسیدگی موقعیت ایندکس یک ورقه از وب سایت در گوگل سرچ کنسول
رسیدگی بیشتر: گوگل سرچ کنسول چیست؟ فراگیری ۰ تا ۱۰۰ گوگل سرچ کنسول و روش نصب و فعالسازی آن

در صورتی‌که تک تک تارنما شما یا این که بعضی از صفحه ها به وسیله گوگل هنوز ایندکس نشده میباشد احتمالا دلایل تحت وجود داراست:

وبسایت شما یک وبسایت نو میباشد و هنوز به وسیله ربات گوگل بکر میباشد.
تعداد لینکهای ورودی به وبسایت شما اندک میباشد.
ساختار لینک و پیوند‌های داخلی در وبسایت شما نامناسب میباشد. گوگل برای کشف کردن صفحه ها شما نیاز به پیوند‌های داخلی دارااست و صفحه ها فارغ از پیوند داخلی عموما فهرست نمیشوند.
با استعمال از تگ No-index در پیکربندی فنی وبسایت، شما تارنما یا این که کاغذ‌ متبوع را از فهرست شدن بوسیله ربات‌‌های موتورهای کاوش جلوگیری کردن کرده‌اید.
پیکربندی پوشه robots.txt: این پوشه یک فولدر متنی میباشد که برای گوگل معین می‌نماید کدام قسمت‌های وب سایت را میتواند تحقیق کند و از پژوهش کدام نصیب‌ها ممانعت گردیده‌است.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو , دوره آموزش سئو, آکادمی رایا پارس, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 73 تاريخ : شنبه 5 آذر 1401 ساعت: 18:41